Pagini

16 octombrie 2010

Autopromotii amuzante pe forumuri...

Titlul "postarii pacientului": Alimentatie personalizata dupa constitutie si irisdiagnostic


Continutul "parerii pozitive a pacientului": Iti recomand un medic nutritionist din Cluj cu a carui program de nutritie mi-am rezolvat o problema de sanatate, o amenoree de 4 ani pe care nu am reusit sa o rezolv cu nici un medicament si am reusit cu o dieta si mai ales cred eu un extract din plante ce contine printre altele si napraznic. Doctorul mi-a spus ca de 8 ani lucreaza cu aceasta planta miraculoasa si nu prea i-a dat gres nici in reglarea metabolismului nici in alte boli chiar mai grave. Iti dau nr de pe net Dr [...] 0721 643**5 la cabinet 0264-460**5 vezi si nutritie-***.blogspot.com
 
...din categoria "diverse promotii amuzante", pastila de sambata seara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu